tankspridd som få

Ja eftersom jag var så tankspridd i torsdags så glömde jag min el-sladd till datan kvar i skolan, och eftersom det varit påsk nu och röda dagar har inte skolan varit öppen så jag kunnat åkt och hört om de tagit hand om nån sladd.. Men det är ju ingen ursäkt till varför jag inte varit så aktiv här, anledningen är ju delvis att jag inte haft tillgång till min egna dator men jag har inte heller haft så stor lust till datan heller. Konstig kombination jag vet.

Har hunnit varit (och är nog fortfarande) sjuk igen, jag vaknade med ont i halsen och ont i kroppen och så i fredags och idag var det älsklings "tur".
Idag har vi varit i Ockelbo och hälsat på, och helt plötsligt blir han helt vit i ansiktet, börjar må illa och är trött så han går och lägger sig på en soffa och somnar, stackarn. När vi väl åkte hem på kvällen hände en del saker och resulterade i att vi gick till Amigo för att äta något. Där stämmde vi träff med Jossan och satt kvar och pratade om lite allt mellan himel & jord ett bra tag! Trevligt trevligt :)

Nu sitter vi båda framför varsin dator, och ska väl snart krypa ner i sängen, mysa & kolla på film :)
jag älskar dig så otroligt min pojke ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0