slappdag

Har verkligen varit en slappdag idag, kom till skolan till strax före halv nio och givetvis är läraren sjuuk! Så jag drog hem igen och satte igång och städade vid 10 ungefär, hehe. har mest bara skräpat runt här hemma idag, fick veta att vi kunde stanna hemma helt för på idrottslektionen skulle vi bara svara på lite frågor som vi lika gärna kunde göra hemma. Så jag stannade hemma och har fram till för en stund sen suttit och hållt på med uppgiften. Nyss ringde min söta pojke och sa att han hade slutat så nu ska jag gå och packa och fara ner till honom ♥ Suupermysigt att det är helg redan! Ledig imorrn, jappjapp ;) Sover kvar hos älskling inatt, sen åker vi över till bästaste Annah imorrn och pluggar lite, sen får vi se vad kvällen bjuder på. Många blir vi iallafall verkar det som!
Nu ska jag packa och ta moppen ner till bby!
byyee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0