nationella prov

Ja idag var det nationella i engelska, gick skitbra eftersom det var suuuuperlätt ämne att skriva om! Började skriva kl tio och var klar till elva, otroligt skönt. Åt i skolan med Annahpanna och sen drog vi ner på stan, vart ett par nya leggings, en tröja och en BIKINI :D Woho jag har äntligen hittat en bikini, så jag vart supertaggad att sola idag men  självklart har det varit kallt och molnigt (ja jag vet vad ett solarie är). Och så ska det tydligen bli skitväder på sista också, kuuuul..
Ge mig sommar!

inköpen har jag inte hunnit fått kort på, men det ska fixas så håll utkik under kvällen ;)
Nu ska jag fortsatta mitt slappande framför denhär
dumma burken, ciao ciao!

Kommentarer
Postat av: Annah

uuuur snygga grejer köpte du gumman :D

2010-04-29 @ 22:34:48
URL: http://annahstefanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0