företagsraggning på g!

Ja nu sitter jag och Maria här i ett grupprum och raggar företag att kontakta inför projektveckan v 22 då vi ska ut och intervjua och praktisera hos ett företag och sen redovisa det i form av ett radioprogram. Vi har kollat på gavle.cc i nån jääääääättelång katalog där alla och jag menar verkligen alla företag som finns (i gävle antar jag)! är på bokstaven B och har bläddrat minst 5-6 sidor, helt galet! Tänk att leta igenom stockholmskatalogen..
Iaf så har vi kontaktat en fotostudio som varken nån av oss visste om sedan tidigare, skulle vara riktigt awesome att följa en dag i studion! Vi har också tänkt fråga hos en tidning i Hudik.

Nu är det snart mat, blää fiskburgare har jag hört att det ska va, sen ska vi på nån föreläsning som BIG ordnat typ.
Efter skolan drar jag till lillasysters skola och plockar upp henne, sen kommer älskling till mig och ikväll är det min tur att laga mat, som varje tisdag. Hoppas mamma köper något gott (och enkelt) som jag kan laga :)
Nu ska vi fortsätta leta lite!
tjingeling cykelpling som annah brukar säga ;)
Krya på dig gumman,
it sucks when you are sick! ♥

Kommentarer
Postat av: Annah

va söt du är hjärtat! vi ses imorgon, jag älskar dig <3

2010-04-27 @ 14:13:03
URL: http://annahstefanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0