egen lägenhet vore nåt!

Hej!

Har för en stund sen följt älskling ut till moppen eftersom han va tvungen att åka hem, vi har haft det så mysigt idag ♥ Han kom till skolan och väntade på att jag skulle sluta, sen gick jag till bussen och han åkte hem till mig och väntade och när jag kom hem så åt vi lite och sen hämtade vi lillesyster på skolan och åkte hem igen Jag började laga mat vid kl 6 och sen bara möös vi hela kvällen fram till nu ♥ Ååh vad jag önskar vi bodde i en egen lägenhet så man slapp skiljas åt på kvällarna :( Sova själv i en stor säng utan min älskling suger ..

På tal om egen lägenhet så hittade mamma en suuuuperfin lägenhet här om dagen som jag visade Verran idag! Så himla mysig och fräsch, skitsnyggt kök - ååh :D Så nu ska jag & Verris dit på fredag och kolla på den, lyckos henne om hon får den alltså! Blir så sugen på att flytta hemifrån när jag ser alla fina lägenheter, men det är inte så lätt att betala en lägenhetshyra utan egen inkomst..

Nu ska jag snart gå och sova, så himla trött eftersom det vart rätt sent igår. Ska se till att komma i säng i tid idag så jag är piggare imorrn!

Godnatt på er alla :)

 

 


Kommentarer
Postat av: Elina

Egen lägenhet är ganska awesome, men fan va jobbigt de är att diska. Man hade de ganska lyxigt när man bodde hemma x)

2010-04-28 @ 20:27:15
URL: http://marklar.blogg.se/
Postat av: caroline

hahaha, skaffa en diskmaskin elina ;) ja klart det är lyx hemma också :P

2010-04-28 @ 20:29:31
URL: http://ccarrow.blogg.se/
Postat av: Elina

Ja, fan va skönt x) och nån som städar och tvättar åt en x)

2010-04-29 @ 08:42:19
URL: http://marklar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0