loooov looov loov



och jag pallar inte blogga varje dag nu ^^
men iaf så har dagen vart som så att jag vaknade upp med älskling vid nio ungefär, vi åt frukost och så sen varte mys  och en låång dusch innan vi åkte ner mot stan. hoppade på en buss men halvvägs framme klev vi av och bestämmde oss för att ta stan en annan dag :p vi va hos älskling ett tag, sen tog vi med oss selma på en buss hem till mig, jag lagade mat och sen tog vi en promenad och åkte sedan tillbaka till holmen.. nu sitter vi och datanördar, men jag tror älskling håller på och tankar nån film så det blir väl till o krypa ner i sängen och myysa till en snart :)♥

puss på er sötisar :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0