godnatt

började dagen med att sova en halvtimme längre, härligt de! sen drog jag till skolan med tjuo i nio-bussen med annah<3
projektvecka nu och de sugeer .. fast vi har bra idéer till våran "roliga timme"  ;);)
.. när vi slutade tog jag bussen hem till älskliing vid halv fyra, jossan ringde efter en stund och snacka ett tag :)
sen drog jag och min nu 16årige prins till andersberg och käka hos pappa :) mysigt de ! <3<3

hoppas du hade en underbar dag min älskade!
jag älskar dig<3<3<3<3


nej nu ska jag kura ner mig under täcket och sova sött :)

godnatt alla!
/c

Kommentarer
Postat av: tobias morell

jag hade en bra dag :) tack så mkt ! <33333 jag älskar dig oxå ! <333333333

2009-10-20 @ 19:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0