dålig update

klockan är typ tio i tio och jag och sara sitter med en blick mot tvn där det är medicinmannen, och en blick på dataskärmarna ;) trööött är vi ..

idag vaknade jag upp med älskling<3 vi åt frukost och sen åkte älskling vid tolv ungefär :(
duschade och fixa mig, sen kom sara. har vart med henne hela dagen, drog över till henne ett tag på eftermiddagen och hon åt och så, sen hem till mig igen. lite senare åt jag och sen gick vi ut ett tag, fyllde på tlfn så jag har gratis sms nu igen :D men somsagt såsar vi framför varsin data och kollar lite på en av filmerna hon tog med, medicinmannen..

juste! vann en auktion innehållande tre filter och ett motljusskydd på Tradera idag :D
kommer i nästa vecka hoppas jag :)


(klickbar bild)


ska väl sova nån gång
godnatt, för de kommer jag inte orka skriva sen :*

/c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0