vart f*n tog helgen vägen?

Så vare söndag, igen..
Vaknade upp bredvid gobiten min imorse, han sega sig upp men jag var tvungen och snabba mig för jag skulle upp och fixa mig för att följa med på Ebba & Mathildas dansuppvisningar. Fixade oss och åkte, älskling åkte :( skulle vara duktig och gymma och plugga idag :)♥

Ebba dansade kvart över elva, där emellan dansade Hanna och vid kvart i tolv vare Mathilda's tur :) duktiga allihopa!
När de hade dansat klart släpptes jag av hos farmor och där va pappa och Elis. Efter en stund kom Malin dit och sen gick vi ner på stan, fikade på waynes och jag tog en kopp varm choklad med marshmellows ♥ Sen gick jag och tgo bussen hem, och nu sitter jag här och lägger in bilder från dagen osv. Ska snart fika med lussebullar och grejer, mys! :)

Tog en massa bilder uppe på estraden, bjuder på några av dom + fikabilder från waynes :)

Klicka för större bild


ebba


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0