snart är det juul

Har haft en så otroligt mysig helg med älskling, i fredags var jag en ministund med jossan på nå innebandygrejs, sen drog jag och älskling och kollade idolfinalen hos pappa, helt klart rätt att Erik stod som vinnare! :D
Sen kollade vi skräckis, Barnhemmet, skitäcklig tkr jag :o sen somnade vi iaf vid 2 typ. sen när vi vaknade dagen efter så va klockan typ halv tolv, fixade oss och jag och pappa åkte till ockelbo, och älskling tog bussen hem till sig. Spenderade dagen uppe i ockelbo med att fira faster som fyllt 38 i veckan, de vart fika, luciatåg och glöggprovning! trevligt trevligt :) Sen tog jag halv sex tåget hem och möttes av massa mat och fika hemma hos älskling som sötisen förberett, sen kollade vi på film vid typ tolv, American Pie 7 The book of love, asbra fast synd att de bytt ut alla skådespelare :( sen såg vi på nån Johan Falk film, bra den med :) somnade väl vid 5 typ (a) och sen skulle jag upp vid 8 igen för att hinna med niobussen hem och passa ebba och mathilda för mamma och thomas skulle åka och handla julklappar. Somnade ju givetvis om när jag la mig ner i sängen med älskling och vaknade tio över tio, tog tio i elva bussen hem och sen dess har jag inte gjort vidare mkt, nördat en massa farmville xD och fotat en del på snön som ÄNTLIGEN kommit! :D

men nuu äre dags för sömn känner jag!
godnatt alla

/caroline


bjuder på ett kollage jag slängde ihop efter fotorundan :P


klicka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0