så var det 1a december

Började dagen med att tvinga mig ur sängen alldelens för sent, fick snabba mig allt jag kunde, springa till bussen och hoppas att jag skulle hinna med den - och det gjorde jag! Kom till skolan och så hade vi svenska, hade prov som jag inte hade en aning om att vi skulle ha :o gick bra iaf .. Sen på eftermiddagen mediekunskap, jobbade med hurvida man får sampla låtar och fick lyssna på exempel där två låtar är otroligt lika, massa olika artister som snott från varandras låtar. Sjukt hur lika vissa var :s



Drog till pappa efter skolan, en skrämd turbo och en ööverkelig curry va var jag hittade mitt i allt virrvarr av målarfärgsburkar osv, de håller på och rustar om hela lägenheten så nu ska det bli fint minsann! :)
Åkte hem och gjorde mat, sen har jag bara suttit här typ :p Ska soova nu hade jag tänkt

Godnatt alla :)♥

/caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0