och så var det fredag igen

Gud så härligt med helg! :)

Gårdagen spenderades i skolan, först engelska med redovisning om Australien, uusch! Och sen hade vi programhantering, höll på med äckel-illustrator och jag lovar, jag HATAR DET PROGRAMET! -.-' I slutet av lektionen kom Cajsa och va med en stund sen åkte vi på stan och shoppa julklappar :)
Hittade julklappar till småsyskonen och mamma&thomas, plus att jag köpte sår-tvätt så nu är jag TAGGAD TILL TUSEN, eller va säger du Hanna? :D♥

Just nu sitter jag med flickorna i ett grupprum och har vart duktig och läst massamassa text och gjort ett test och givetvis fått alla rätt på de ;) eheh. Snart väntar lunch och sen medieproduktion och då ska jag och Mariiiiaaa jobba klart om MSN grejen, sen är det HEEEEELG :D♥
Skönt! Jag är så grymt trött på skolan nu.
Vill bara gå hem och ha jullov, och sen åka till spanieeeen med världens bästa pojke! LÄNGTAAR♥♥

/caroline

Jag Älskar dig Tobias! 


bild på en härlig solnedgång i Puerto Rico :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0